Facturarea pe baza autocitirii contorului

În calitate de client, poți opta pentru serviciul de autocitire fie prin contract, fie prin selectarea opțiunii de autocitire pe portalul E.ON Myline. Transmiterea indexului se poate face într-un anumit interval al lunii, specific pentru fiecare client și comunicat acestuia. În situaţia în care autocitirea nu este transmisă în intervalul alocat, facturarea se va realiza în baza cantităţilor estimate în programul/convenția de consum precizată în contract. 

Chiar dacă serviciul de autocitire este activat, indexul contorului va fi citit de către reprezentanții operatorului de distribuţie o dată la trei luni, pentru regularizarea consumului. Diferențele de consum înregistrate între două citiri efectuate de către operatorul de distribuţie vor fi evidențiate în factura trimestrială de regularizare, fie ca diferență de plată, fie ca plată în avans, după caz. 

Transmite indexul contorului de gaze naturale de pe telefon, tabletă sau computer!

Telefonic:
Apelează Centrul Servicii Clienţi E.ON de luni până vineri, între orele 8-20, la numerele TelVerde: 0800 800 900 sau 0800 800 366 (numere gratuite, apelabile din toate reţelele de telefonie). Transmiterea indexului autocitit se face automat, prin apăsarea tastei 1 şi efectuarea paşilor următori indicaţi.

On-line: